Thursday, December 17, 2015

Last winter review


Zimska garderoba stupa na scenu.
Pre nego što se na blogu pojavi niz postova outfita, koje nosim ovih dana, vreme je da se na kratko osvrnem na neke od omiljenih prošlogodišnjih. 
Izdvojila sam ova tri stajlinga: 

- Bundica - u kojoj se osećam apsolutno šik.
- Crno, sa atraktivnim detaljima.
- Svakodnevno, udobno - na moj način.
Photography - Vladimir Ilić



Uske tamne pantalone ili farmerice i "džinovski" džemper, moj su omiljeni zimski par. Gotovo svi modeli čizama se lepo uklopaju u ovu kombinaciju.


Većinu zimskih outfita započinjem crnom. Odevni predmeti poput ružičaste bundice, čine obične, jednobojne kombinacije zanimljivim. Ne može svako da zamisli sebe u tome, ali meni ti čudni komadi, definitivno prijaju. 


Inspirisana kombinacijom kaiša na kaputu, nastao je ostatak stajlinga. Lepe lakovane teksture, učinile su upravo ono što sam želela da postignem. Mala marama, kožne rukavice i zlatni detalji stvorili su damu.