Wednesday, December 24, 2014

SIMPLICITY


Pisala sam u više navrata o jednobojnim kombinacijama. Volim ih, jer ne mislim da je jednostavno obući se tako. Ovih dana favorit mi je crna. Elegantna, jednostavna, klasična, moderna, svedena i živa. Damska i mladalačka.
Nijedna boja nije tako kompletna kao crna.
Ove fotografije su napravljene za modni editorijal magazina ANANAS.mag
Tražila sam garderobu za 3 outfita, a pantalone su prvi odabran komad. Dok sam šetala po butiku u njima, probala sam košulju (onako usput). Tako je nastala prva kombinacija. :)
 Dopada mi se ovaj spoj. Kroj i materijali naglašavaju moje telo na malo drugačiji način. 

Za decembarski broj ovog magazina odgovorila sam i na nekoliko pitanja.
Intervju možete pročitati OVDE.






Photography : Tijana Hrčak


I wore : 
Shirt & Pants : Fashion...m
Boots : Pata Pata