Saturday, October 11, 2014

MODERN ROME


Rim je grad u kome je gotovo svaki ćošak zanimljiv. Ja sam ga doživela kao ogroman muzej, jer sam na svakom koraku nailazila na umetnička dela. 
U prvom post-u iz večnog grada, vodim vas u obilazak meni veoma zanimljivih lokacija. Za početak, moderan Rim.



MAXXI - Nacionalni muzej umetnosti 21. veka. Projekat je, meni omiljene žene arhitekte, Zahe Hadid, i otvoren 2010. godine. Objekat je neverovatan, a nažalost nisam bila u prilici da pogledam izložbe, jer je muzej pripremao nove postavke. 





Auditorium Parco della Musica, Accademia Nazionale di Santa Cecilia - Ogroman kompleks koji sadrži tri velike koncertne hale. Predlažem da potražite na google-u fotografije koncertnih hala, neverovatne su, a na kraju post-a možete pogledati panoramsku fotografiju kompleksa. 



Ponte della Musica -  Armando Trovajoli - Pešački most, izgrađen 2011. Nalazi se na samo nekoliko minuta hoda od Maxxi muzeja i Auditorijuma. 





Panorama photo, Ponte della Musica 


Panorama photo, Auditorium Parco della Musica, Accademia Nazionale di Santa Cecilia 


Photos by my hun.

I na kraju, manje bitno: I wore:
Shirt - Mango
Jeans - H&M
Rings - H&M
Bag - Lui Jo, stolen from Iva
Boots - Patapata, made in Italy