Wednesday, June 25, 2014

Back


Dobro jutro! Ovih dana se ne orijentišem baš najbolje u vremenu. Samo me ispitni rok asocira na jun, nigde sunca, odmora, prvih letnjih dana. Nigde mene. :) Ono što se danas nalazi na blogu je garderoba kakvu često nosim u poslednje vreme. Jednostavno, najjednostavnije. No, danas ću se malo raspisati drugim povodom.
23.06. je blog slavio prvi rođendan! Prošlog juna, u sred polaganja prvih ispita na fakultetu, ja pravim modni blog, pa to skroz liči na mene. I tako je prošla prva godina... Moram da priznam, mislila sam da ću imati mnogo više vremena za blog. Bilo je puno ideja koje nisam stigla da ostvarim i nadam se da će mi leto pomoći u tome.
Uživala sam pripremajući postove. Hvala puno svima koji su mi u tome pomagali ove godine, mojim neumornim fotografima - prvo sestra i mama, onda Poljak, NF-Nezafisni fotografi, Vladimir Ilić Lenjin, Seki foto i Veljko Mitrović i onima koji su brinuli o mojoj kosi i šminki, Passion & Philosophy-hair institute i Mika Make-up. Hvala puno na svim divnim komentarima, uvek ste me iznenadili.
Do sledećeg posta... :*










Photos by hun.


I wore:
T-Shirt - Montego
Shirt - Levi's
Jeans - Levi's
Bag - Guess
All Star Converse