Tuesday, February 4, 2014

Red in grey


Hello February! :)

Sama činjenica da se januar završio me raduje. I ako se skoro ništa nije promenilo. Ispiti i obaveze su još uvek tu, ali je i jedan ovako lepo sunčan dan dovoljan da ja budem vesela. :)  U ovom post-u definitivno nema slika gde mi je lice u krupnom kadru, zbog podočnjaka nastalih tokom neispavanih noći. Ovih dana oblačim udobnu i toplu garderobu. Šal ili velika marama, kapa i rukavice su mi neophodni, i uglavnom, ravna obuća. Mnogi smatraju da je bela košulja "must have", a ja zaista ne znam šta bih radila da nemam ovu sivu. Sportska je i često se nađe u mojim svakodnevnim kombinacijama. Outfit je oživela marama koja ima dva lica, i sve njene boje su se složile sa ostatkom garderobe. 

Ostaje još da vam najavim januarski editorijal koji smo radili prošle nedelje za Fashionbloger.rs . Uživala sam tokom slikanja sa dragim blogerima, a slike će se naći na blogu ovih dana. :)










I wore:
Shirt: Diesel
Jeans: Levi's
Jacket: Zara
Scarf: H&M
Bag: Guess
Leather boots