Sunday, July 28, 2013

Afternoon?


Vreli letnji dani... Ja strpljivo čekam popodne i zahlađenje da izađem iz kuće :). Nekoliko ovakvih dana sam provela u Beogradu, uživajući sa drugaricom. Iskoristila sam ovu kratku posetu da se ispričam sa drugaricama koje sam upoznala u finalu fashion bloger takmičenja. Popodne smo provele u restoranu Smokvica i uživale u jednoj od najlepših bašti u gradu. Nalazi se u centru, ali na mirnom i prijatnom mestu, zaštićen od buke i pogleda prolaznika. Za ovakvav izlazak izabrala sam lepršavu haljinu, koja je poklon divne drugarice hihi.



Hot summer days... I'm patiently waiting for the afternoon and cooling, so I can get out of house :). Couple of these days I spent in Belgrade, enjoying with my friend. I've used this short visit to catch up with friends I met in final of fashion blogger competition. We spent the afternoon in a restaurant Smokvica and enjoyed in one of the most beautiful gardens in city. It's located in the center, but in peaceful and pleasant place, protected from noise and eyes of passers. For this occasion I picked fluttering dress, which is a present from a dear friend hihi.









Visit Smokvica!
And visit some interesting blogs:



I wore:
Dress-H&M
Sandals-Migato
Purse-Stradivarius